شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

جنایات شهردار تهران فاش شد!

از آنجا که بالاخره یعنی پس از گذشت 8 سال جناب آقای خاتمی متوجه بحران ترافیک در شهر تهران شدند ما هم ذیلا دلایل بد بودن شهردار تهران را به ترتیب چیز می آوریم:
1- مهمترین دلیلی که نشان می دهد دکتر احمدی نژاد، آدم بی خودی است، این است که اوشان مثل شهید رجایی وقتی کنار محافظان خود می ایستد، آدم تعجب می کند که آخر این چه مدیری است که لباس محافظانش از لباس خودش گران تر و با کلاس تر است!
2- در بی تربیت بودن شهردار تهران همین بس که تا به حال به مناسبت روز تولد فرزند یکی از معاونین خود از پول بیت المال برای آن عزیز دردانه پراید، کادو نبرده اند!؟... خسیس بازی تا به کجا؟
3- از جمله دلایلی که ثابت می کند دکتر احمدی نژاد شهردار خوبی نیست این است که به جای این که دو ساعت برای مردم سخنرانی کند، 7 ساعت مثل آدم های بی کار به درد دل های مردم گوش می دهد. کانه هیچ کاری در شهرداری مهم تر از شنیدن حرف شهروندان و حل کردن مشکلات اوشان نیست!
4- دکتر احمدی نژاد برخلاف شهرداران تهران در دو دولت سازندگی و چیزلاحات، نه تنها عرضه تهیه یک خانه اشرافی در مناطق شمالی شهر تهران را ندارند بلکه تا به حال هیچ کس اوشان را در ماشین ضدگلوله ندیده است. وانگهی شهرداری که بلد نباشد پیپ بکشد، حالا هی برای مردم کار کند!
5- در بدذاتی! دکتر احمدی نژاد یکی از دلایل هم این است که اوشان به جای این که مالیات و عوارضی را که از مردم می گیرد به احزاب بدهد، صرف امور نامشروعی مثل وام ازدواج می کند!
6- شهردار تهران، چند صباح بعد از مدیریت در شهر تهران باعث شد که مردم بفهمند شعار اصلاحات را چیزطلبان دادند اما اصول گرایان به آن عمل کردند. سر همین اگر نمایندگان مجلس ششم به جای تحصن، خودشان را هم دار می زدند، باز کک مردم نمی گزید. آیا نباید به خاطر این کارها که همه اش زیر سر احمدی نژاد است به اوشان فحش بی تربیتی داد؟!
7- دلیل هفتم، همچین محکم نیست، بی خیالش می شوم!!
8- احمدی نژاد پایه گذار این بدعت بود که مردم از مدیران به جای شعار، کار مطالبه کنند. آیا همین مسئله جرم کوچکی است و مگر در قرآن نیامده: الفتنه اشد من القتل؟!
9- اخیراً کاشف به عمل آمده که شهردارتهران به جای ادوکلن های 300هزار تومانی، از عطرهای حومه شاه عبدالعظیم استفاده می کند. جنایتی که حتی بیجه هم مرتکب نمی شد!
10- دکتر احمدی نژاد تا ساعت دوازده شب در سرکار خود می ماند. صبح هم ساعت 6 کارش را شروع می کند. شما قضاوت کنید که یک مدیر تا چه حد باید جانی و خیانت کار باشد؟!
11- از دیگر دلایل بد بودن دکتر احمدی نژاد این است که قیافه اش نه شبیه کرباسچی است، نه الویری و نه ملک مدنی. حالا قیافه بخورد توی سرشان، 20 سال است همین کت و شلوار را می پوشد!؟
12- شاید بزرگ ترین جرم شهردارتهران، امیدوار کردن مردم به کارآمد بودن نظام باشد. چرا که نه! جز این است که اوشان نان انقلاب را در حد مختصر، می خورد و با کمال وقاحت حاضر نیست مثل بعضی حضرات برای ضدانقلاب خدمت نماید؟!
13- دکتر احمدی نژاد برخلاف دیگر شهرداران تهران، حاضر نیست سیاست هایی را اتخاذ کند که به گران تر شدن شهر تهران منجر شود؛ این تن بمیرد؛ اوشان بیشتر به حاجی ارزونی ها شباهت ندارد تا شهردارتهران؟!
14- چندی پیش شهردارتهران برای حل مشکل ترافیک علاوه بر احداث اتوبان های جدید و اصلاح برخی اتوبون های قدیمی، خواهان برچیده شدن بساط نمایشگاه بین المللی از محل فعلی شد. این در حالی است که وزرای همین آقای خاتمی با این کار اوشان که گره ترافیک را تا حدی باز می کرد، مخالفت کردند. این گذشت تا اینکه هفته گذشته رئیس جمهور بالاخره متوجه ترافیک تهران شدند. خب این وسط چرا آقای احمدی نژاد باید بی گناه باشد؟! خود همین جرم کوچکی است؟!
15- چندی پیش چیزنامه ها لیست مدیرانی را که از شهرام جزایری، پول هنگفت گرفته بودند، چاپ کردند و چون نام آقای احمدی نژاد در این لیست نبود، معلوم می شود که اوشان اصلاً مدیر نیست!؟
«باجناق آقای چیز»
نظرات 5 + ارسال نظر
نسترن پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:42 ق.ظ http://nastaran59.blogsky.com

من با همون خطی که دیدی حال می کنم !

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:24 ب.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
اقای احمدی نژادی که شما از ش حرف زدید ۲ هفته پیش تو دانشگاه ما گفت اصولگرا یک حزب نیست بلکه صفت همه مردم ایران است و اگر این واقعا عقیده اش باشد پس وصله ناجوری است برای اصولگرایانی که مردم را احمق میدانند ودر مجالس خصوصیشان از مردمی حرف میزنند که نمی فهمند برای همین به اقای خاتمی رای دانند واصلا نمی فهمند چونکه دوباره هم به ایشان رای دادند
البته بعضی وقتها میفهمندمثل وقتی که انقلاب کردند یا در جنگ شهید دادند ان چند بار استثنائا فهمیدند
اگر نفهم نبودند به ناطق نوری رای میدادند یا به زوارهای که یک کلمه در میون اسم اقا رو ببره و این خلوصشان را ثابت میکنه (نفاق)
نه افای محترم احمدی نژاد محترم و محبوبه چون کار کرده
نه به خاطر اینکه جز اصولگرایانی است که مجلس هفتمشان ابروی ما بچه مذهبیا رو برد
پس بنا به فرموده مولا حق رو از روی حق بشناس نه از روی فرد
متاسفانه بعضی جانبداریها و وصله چسبوندنای ما فقط بزرگان رو خراب میکنه
همونجوری که بعضی بسیجیا و سپاهیا و شورای محترم نگهبان دست به دست هم دادن تا اقامون(سید علی رو میگم)
خراب کنن
به هر حال موفق باشید و مراقب چون ما هر لحظه در مفام قضاوتیم و حتما میدانی از سه قاضی سه تن وارد جهنم میشوند
یاعلی مدد

[ بدون نام ] جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام . کار قشنگی برای حمایت از احمدی نزاد کردی واقعا اونهای که باید مطلب رو بگیرن گرفتن . خوشم امد. یه جیزی تو مایه های مدح شبیه به ذم .

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:18 ق.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام ببخشید اشتباه تایپی داشتم از چهار قاضی سه تا به جهنم میروند(از امام صادق ع)

مهدی شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام
در جواب دوستی که نوشته اند این آقای احمدی نژاد چنین اند و چنان و ...(آقا یا خانم...saharnazikast)
اون آقای احمدی نژادی که به دانشگاه شما آمده و گفته همه اصولگرا هستند احنمالا یکی دیگه بوده چون من هم در آن جلسه سخنرانی بودم . از ایشان درباره آبادگران و خطی مشی آن سوال شد ایشان هم گفت هر کسی که در سراسر ایران به فکر آبادگری باشد و قدمی در این راه بردارد یک آبادگر است. و با این دید می توان گفت همه ایرانیان آبادگر هستند .

التماس دعا
البته اگر دعا کردنتان هم مثل شرکت کردن در جلسات سخنرانی و گوش دادن به صحبت های سخنرانتان است لطفا نفرین بفرمایید.

(امیدوارم از این شوخی آخر دلگیر نشوید)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد