شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

مستند روح الله (مراکز پخش)


 مستند "روح الله" در هفدهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) غوغایی در دل عاشقان حضرت روح الله به پا کرد. نام کامل این مستند "خمینی روح خدا - فرمانده کل قوا " است.

"محمد دبوق" مستند ساز لبنانی به همت شبکه المنار لبنان مستندی ۱۰ قسمتی ساخته که همین روزها نیز در شبکه المنار در حال پخش است ولی نسخه اصلی آن توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خریداری شد تا ایرانیان که روزی حضور پربار امام را در بین خود احساس کرده اند اکنون از نور مشعل فروزانی که در این فیلم به نمایش گذاشته شده بی بهره نمانند و حسرت نخورند که چرا ما برای ساختن چنین مستند جامعی اقدام نکردیم.

نشان دادن زوایای مختلف زندگی و تفکر ناب بت شکن قرن بیستم از اجداد آن حضرت تا رحلت و رهبری آیت الله خامنه ای با شیوه ای جذاب و تیزبینانه در این مستند شگفت آور انجام شده است.
 
مستند ساز لبنانی تصاویر فراونی را در این مجموعه به نمایش گذاشته که برای اولین بار نشان داده می شود و پیش از این هیچ کس چنین تصاویر بکر و تحلیل جامع تصویری از زندگی امام و تاریخ ایران و انقلاب اسلامی ندیده است.   
 "مستند روح الله" را می توانید به وسیله تماس با شماره تلفن های 88750065 - 88759600 (بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس) تهیه کنید.

منبع:حامد طالبی

*****

این قمست بعدا اضافه شد:

طبق اطلاعات بدست آمده از یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود،مستند روح الله در مراکز زیر هم توزیع می شود.قیمت سری کاملش (۱۰ حلقه اش) هم ۵۸۰۰ تومان ناقابل است.

+++ فروشگاه صریر روبروی دانشگاه تهران (تلفن ۶۶۹۵۴۱۰۸)

+++ میدان انقلاب ، خیابان کارگر جنوبی ، نرسیده به خیابان لبافی نژاد ، پاساژ مهستان

نظرات 1 + ارسال نظر
ایمان پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ق.ظ http://shiftegan-e-khedmat.blogsky.com

سلام حامد عزیزم از اینکه مرکز پخش این مستند را معرفی کردی متشکرم.
من خیلی ناراحت بودم که نمی توانم این مستند را ببینم.
اما تو کمکم کردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد