شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

حضرت امام: من توبه می‌کنم!

ما نمی خواهیم در خارج از کشور وجاهت پیدا کنیم، ما می خواهیم به امر خدا عمل کنیم و اما اشتباهی که ما کردیم این بود که به طور انقلابی عمل نکردیم و مهلت دادیم به این قشرهای فاسد، و دولت انقلابی و... هیچ یک از اینها عمل انقلابی نکردند و انقلابی نبودند. اگر ما از اول که رژیم فاسد را شکستیم و این سد بسیار فاسد را خراب کردیم، به طور انقلابی عمل کرده بودیم، قلم تمام مطبوعات را شکسته بودیم و تمام مجلات فاسد و مطبوعات فاسد را تعطیل کرده بودیم و روسای آنها را به محاکمه کشیده بودیم و حزب های فاسد را ممنوع اعلام کرده بودیم و روسای آنها را به سزای خودشان رسانده بودیم و چوبه های دار را در میدان های بزرگ برپا کرده بودیم و مفسدین و فاسدین را درو کرده بودیم، این زحمت ها پیش نمی آمد.
من از پیشگاه خدای متعال و از پیشگاه ملت عزیز عذر می خواهم، خطای خودمان را عذر می خواهم. ما مردم انقلابی نبودیم، دولت ما انقلابی نیست، ارتش ما انقلابی نیست، ژاندارمری ما انقلابی نیست، شهربانی ما انقلابی نیست، پاسداران ما هم انقلابی نیستند، من هم انقلابی نیستم. اگر ما انقلابی بودیم، اجازه نمی دادیم اینها اظهار وجود کنند. تمام احزاب را ممنوع اعلام می کردیم. تمام جبهه ها را ممنوع اعلام می کردیم، یک حزب و آن "حزب الله" حزب مستضعفین، و من توبه می کنم از این اشتباهی که کردم و من اعلام می کنم به این قشرهای فاسد در سرتاسر ایران که اگر سر جای خودشان ننشینند ما به طور انقلابی با آنها عمل می‏کنیم.

امام روح‌الله/ صحیفه نور ج8 ص251

نظرات 4 + ارسال نظر
پرومته در زنجیر سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ق.ظ http://www.green-jump.blogfa.com/

متاسفم برای شخصیتی که نامش در تاریخ به بزرگی یاد می شه، اینطور با خشونت صحبت کنه
به جای اینکه به اصلاح بپردازیم افسوس می خوریم که چرا بیشتر کشتار نکردیم!!
همین می شه که مسلمون رو تروریست می دونن در حالی که اصل اسلام دینی صلح طلب و دین دوستی و برادری و آزادگیه نه از بین بردن افراد چون عقیده شون با ما یکی نیست
افسوس و صد افسوس

س.م.ح چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ق.ظ

حامدجان امروز برا اولین بار مهمانت شدم.امیدوارم موفق باشی اما بهتر است این جمله از امام روح الله رو در صفحه اصلی قرار بدی.ما در این عصر برای اقدام خلق شده ایم.شهادت نصیبت

امیر جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ http://1shahid.blogfa.com

سلام دوست عزیز. ممنون میشم اگه منو بانام شهید قلب تاریخ لینک کنی .امیدوارم با تبادل لینک موافق باشی

هانی یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام اصحاب آخر الزمانی
و امام به ما آموخت که انتظار تنها در مبارزه است
در طریق عشقبازی امن وآسایش بلاست حق یارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد