شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

کمی قرآن بخوانیم! (1)

البته [قبول] توبه بر خدا تنها برای کسانی است که به نادانی بدی کنند سپس بی‌درنگ توبه نمایند. اینانند که خداوند توبه‌شان را می‌پذیرد و خدا دانای حکیم است.

و توبه کسانی که پیوسته گناه می‌کنند تا چون مرگ هر یک از ایشان فرا رسد، گوید: اینک توبه کردم، پذیرفته نیست، و نه توبه‌ی کسانی که در حال کفر می‌میرند. برای اینان عذابی دردناک فراهم ساخته‌ایم.

سوره مبارکه نساء آیات 17 و 18

نظرات 15 + ارسال نظر
ساسانیان شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ http://choghoc.blogfa.com/

بسم الله
با سلام
از اینکه لینکم کردید ممنون. لینک شد. لوگوی کتاب اسمان هم در انقلاب سوم قرار گرفت

آرمانخواهی یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ق.ظ http://armankhahi.blogfa.com

به روزم با کدام هاشمی زدایی؟!
خود به خود و ناخودآگاه به روند کار وبلاگ دوست مان نقد است!

آرمانخواهی! یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ

کامنت فوق اشتباها در وبلاگ شما ثبت شد اخوی!!!!!!

چشم انتظار ... یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 ب.ظ http://rahi-besuye-aseman.blogfa.com/

اللهم ارنی الطّلعة الرّشیدة
متی نعادیک و نراوحک فنقرّ عیناً
((کی می شود که با تو صبح و شام کنیم و چشممان روشن شود))
دوست خوب من سلام!
با مطالب جدید بروزم و منتظر حضور گرم شما ...
التماس دعا
یا علی ...

میر حسین موسوی موجودی مضحک دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.dozdehokoomat.blogfa.com/

سلام. خوبی همسنگر- منظورت از بازم بنویس چی بود؟ اون پستو منظورت بود یا کلا؟ یا علی ع

علی چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ق.ظ http://rah-bar.mihanblog.com

خامنه ای رهبری است که حق رهبری او بجز با قربانی شدن در زیر اقدامش نمی توان ادا کرد. به خدا دوست دارم مثل گوسفند جلو پایش قربانیم کنند( شهید حاج احمد کاظمی)

پس وای به روز ما!
یاعلی

مبارز چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ http://MOBAREZCLIP.COM

سلام حله
ان شاء الله کار ماهم هفته بعد می رسه
بزن بده
فقط خیلی گند منده نباشه در حد همین قبلی ها
تونستی متحرک بده بهتره
منتظرم
یا زهرا

هانی چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ق.ظ

با سلام خسته که نمی شید؟
منم می خواست در رابطه مطلب قرآنی تون یک حدیث ناب هدیه کنم عیدی ولادت حضرت رسول (ص)
اگر تمام مردم مشرق و مغرب بمیرند من در حالی که قرآن را دارم وحشتی نخواهم داشت. حضرت سجاد علیه سلام

بهارفرهنگی چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:57 ب.ظ http://rezvan69.blogfa. com

عید تولد رسو ل اکرم ص و امام صادق بر همه

مسلمین مبارک دو حدیث را عیدی میدم از این دو عزیز

چون عید ملی میاد و بعضی تحو لاتی در تجملات منزل و ماشین و سر و لباس میدهند و تا می توانند قیافه میگیرند حدیث محمد ص را مبنی برممنو عیت قیافه گر فتنها و افتخا رات الکی انتخاب نمودم

1- پیامبر فرمود ند : نه آنوقت که در معراج سوار بر براق شدم احساس غرور کردم و نه ان وقت که سوار بر الاغ شدم احساس حقارت کردم //

این حدیث همه کسانی را که با تغییر مرتب اتو مبیلهایشان

و افتخار کردنهای بی مورد به مدل بالای ماشینها و خا نه ها و لباسها

و همه تجملات مادی به دیگران فخر میفروشند یا غرور می ورزند را خط

بطلان کشیده و همه احساس حقارتهای بی مورد و بی جا را هم رد کرده

/ هرچه که خلاف شرع و گناه نباشد نه خجالت دارد

نه احساس حقارت مگه نه ؟

( براق نام زیبا ترین اسب ممکن و با لدار بود که فقط ما مور شد پیامبر را در معراج سوار کند

بر روی خود و به اسما نها برد و جبرائیل بهش گفت آرام باش تا کنون چنین پیامبری را با خود نبرده ای )

2- پیامبر فرمودند : من از دو گروه بیزارم و متنفر 1- گروهی که شلاق بدست گرفته اند مردم ازاری میکنند

( به نظرم شامل ان پلیسی که مجرما نه مجرم میگیره میشه تا به کار مندان ساده که اربای رجوع اذیت میکنند

تا مسولینی که امروز برو فردا بیا میکنند تا زن و شو هری که و لو با یک نیش زبانی همسرانشان را ازار میدهند )

و دومین گروه

زنانی که پوشیده ولی عر یانند .

منظور زنا نی اند که لباس تنگشان جلو نا محرم چنان همه جز ئیات بدن را مینمایاند که گو یی عر یانند .

دویست سال پیش قابل باور علامه مجلسی این حدیث نبود لذا فکر کرده بود لابد کلمه کا سیا ته عاریا ته اشتباه شده

کا سیا ته کا شفا ته بوده لذا این توضیح را زیرش داد ولی علامه نمیدانست پیامبر منظورش زنان بی حیای الان بوده

که پو شیده ولی عر یانند .

امام صادق هم فرمود ند

بدن 4 کس بر آتش حرام است 1- کسی که خشمگین میشود ولی خو داری میکند 2-

کسی که موقع ترس خود داری میکند 3- کسی که خیلی شاد میشود و

در شادی هم خو دار است و کسی که فریفته میشود و در فر یفته شدن و عاشق شدن خو داری می کند
[گل]

admin دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.golzareshohada.com

متشکر از حمایت از طرح تفحص شهدای مبارزه با فتنه.
نام شما به عنوان حامی طرح درج خواهد شد.

علی سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ق.ظ http://rah-bar.mihanblog.com

روزی در خدمت مقام معظم رهبری بودم که فرمودند: من در زمان جنگ، همیشه با لباس نظامی در جبهه ها حاضر می شدم. اما تردید داشتم که آیا مصلحت همین است که من لباس نظامی را بپوشم یا با همان لباس روحانی در جبهه ها حضور پیداکنم؟! یک روز پنجشنبه که از جبهه به منظور شرکت در نماز جمعه به تهران آمدم برای دادن گزارش مستقیماً از فرودگاه به جماران رفتم، امام ( ره) در پشت پنجره ایستاده بودند. من مشغول باز کردن بند پوتین ها شدم و این کار مدتی طول کشید . حضرت امام ( ره) همچنان ایستاده بودند و با لبخندی ، به دقت مرا نگاه می کردند . چون وارد اتاق شدم و دست امام را بوسیدم، ایشان دستی به شانه من زدند و فرمودند : زمانی پوشیدن لباس سربازی در عرف ما خلاف مروت بود، ولی الآن می بینم برازنده ماست ! با این کلام دلربای امام ، تردید از دلم بیرون رفت و همیشه از پوشیدن لباس نظامی لذّت می بردم!



حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری : فرمانده تیپ مستقل 83

همیشه لباس سربازی را به تن کرده ایم و میکنیم.

هانی یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام با یک دنیا شرمندگی از شهدا شما با خانمان خود بمانید که ما بی خانمان بودیم ورفتیم.
به یمن خلوتی دگر که رو براه کرده ای
تمام هستی مرا شکنجگاه کرده ای
محله مان به یمن رفتن تو رو سپید شد
لباس اهل خانه را ولی سیاه کرده ای
هادی جان هادی شدنت مبارک .

[ بدون نام ] یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ب.ظ

عیدت مبارک احسنت یاد شهدایی / الان وبتو با نام خودت و کتاب اسمان لینک کردم در قسمت پوندها اخرین لینک شمایی اگه اسم خاصی منظور است بفرما تغییرش دهم

بهار فرهنگی یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ http://rezvan69.blogfa. com

یادم رفت ادرسو منم بهار فرهنگی محدث پور اینجا گل نداره برات بزارم گر چه خودتو گلید

سید رضا یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ http://yadyaran67.blogfa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد