شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

شهید مثل یک نمره بیست

یاداشتهای یک جوان کتابفروش

بایگانی لینکها

این قسمت سمت چپ سایت خیلی شلوغ شده بود همش رو جمع کردم  توی یک پست فرستادم:

********************

غربت حضرت زهرا ( س ) در ادبیات معاصر هم مشهود است|| گفت وگوی تفصیلی با جواد شمقدری سازنده فیلم تبلیغاتی دکتر احمدی نژاد || بچه ها اسم مظاهر را گذاشته بودند: «عقاب همدان» ! حالا این پرسش در ذهن من فشار می آورد که با همه این ها پس چرا سرهنگ رضائیان به هنگام سانحه هوایی نتوانسته جان سالم به در ببرد؟! || احتمال دست داشتن موساد در انفجارهای لندن|| گزارش تصویری جالب،احمدی‌نژاد در نماز جمعه|| فلش کلیپی بمناسبت شهادت حضرت زهرا(ص)|| حاج آقا می گفت : وقت کردین یه نماز وحشت واسه خودتون بخونین !|| 6133 خط ارتباط مردم با احمدی‌نژاد|| شهادت 9 مأمور ناجا در جنایت اشرار در زاهدان || یا علی جان تربت زهرا کجاست|| یه عکس قشنگ از احمدی‌نژاد و آیت الله مصباح|| مبانی نظری جنبش نرم افزاری|| احمدی‌نژاد روی جلد گل‌آقا رفت|| شب اعلام نتایج در ستاد معین چه گذشت. نگاه کنید کرکره خندس!!!|| بیش از یکصد مثال ASP|| بچه ها شروع کردند به گفتن اینکه حاج آقا I love you بعد راننده نفهمید بعد شروع کردند به گفتن اینکه حاج آقا من دوست دارم! باز هم راننده نفهمید! آخرش بچه ها گفتند: "حاجی انت فی قلبی"|| آخرین شماره ماهنامه ی سوره|| آنچه تا لحظاتی دیگر به نمایش در می‌آید سفرنامه 7-8 تا نسل سومی است به ...|| اطلاعات شهدا طبقه بندی است!|| بابا بزرگ ، حقوق بشر یعنی چی؟ آمریکا کجاست؟ || گفتم کی گفته با چادر بیاد ؟ گفت میگن همه زنها باید با چادر بیایند ، همه مردها باید چهار سانت ریش داشته باشند . آستین کوتاهها را می آوریم در میادین شلاق بزنند . کانال یک مال خواهرا ، کانال دو مال برادرها ... ( خنده حضار ) .|| دات نت فریم ورک چیست؟|| الهام: جنتی دختر ندارد که احمدی‌نژاد دامادش باشد|| نامه ای به جناب آقای مهدی کروبی سلام - من یک نسل سومی ام و شاید نوه شما به حساب بیایم. || محضر ریاست جمهور آینده، رجایی سوم، احمدی نژاد دوم...|| به کار بردن رنگ در اصول طراحی وب سایت|| مگر بهشتی دین هم دارد؟|| تولید انبوه نخستین کامپیوتر ساخت داخل|| مقالاتی در باب جنبش نرم افزاری|| مناظره شهید بهشتی با گروه‌های چپ در باب آزادی|| سایت شهید بهشتی|| احمدی نژاد در بین 9 شهردار برتر آسیا قرار گرفت|| هدیه سایت شهید آوینی به مناسبت پیروزی دکتر احمدی نژاد|| مقاله ای از شهید بهشتی در باب موسیقی|| هر چه بادا باد! من به شهیدان رأی خواهم داد!|| سرود یار دبستانی 2 حتما گوش کنید|| گیر سه‌پیچ به مدیر مسؤول "روزنامه شرق" و دیگر شرکا || عکسی از شهید چمران به همراه بر و بچ اگه خوشت نیومد بیا یکی بزن تو گوش من| سایت هواداران دکتر احمدی نژاد|| کتاب آموزش ویژوال استدیو دات نت فارسی به صورت پی دی اف|| وقتی لوازم آرایشی جایگزین " کتاب " می شود !|| به احمدی‌نژاد رأی بدهید. اما مردم کوفه را از یاد مبرید! دوازده هزار رقعه نوشتند که: «حسین بیا!» و سرش را به شام فرستادند و هلهله می‌کردند! || یه عکس از شهید چمران|| || به اطلاع اپوزیسیون همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران و نیز سردار رشید جبهه جنگ‌های صلیبی، حاج جورج دبلیو بوش گرامی می‌رساند|| مراسم هفتم اصلاح‌طلبان پیشرو، جمعه این هفته برگزار می‌شود|| تاملی بر رفتار اهل فرهنگ ما با یک بازیگر هالیوود! / آیا شون پن از موزه دفاع مقدس هم بازدید می کند؟|| کوهنورد همان‌طور که داشت بالا می‌رفت، در حالی که چیزی به فتح قله نمانده بود...|| کلیپ زیبای پلاک|| ورود برادر اصلاح طلب شمس تبریزی و برادر اصولگرا مولانا جلال الدین را به موسسه کیهان خوش آمد می‌گوییم!|| یه عکس خیلی کار درست از امام خمینی|| هدیه ای به اسوه صبر زینب|| دانشگاه صنعتى شریف یک شعبه بد از دانشگاه‏هاى آمریکاست.|| شماره جدید ماهنامه ی سوره با کلی مطالب توپ|| تصنیف دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری|| دست نوشته های یک عدد مغز فراری|| این سوالی است که از همه‌ی مسوولان، نام‌زدهای انتخابات، مدیران، دولت‌مردان هر از گاهی باید پرسید. که اگر خمینی نبود، شما چه کاره بودید؟ || دختر بچه ایی که سوال کتبی مادرش را به آقای احمدی نژاد داد || من بدم مى‏آید!! از این که وقتى از دوستم مى‏پرسم، مى‏داند کدامیک از دخترها جزوه‏ى تمیز و کافى دارد؟ بگوید همانکه ماتیک مسى مى‏زند و پشت چشمش را آبى مى‏کند.|| همایشی در جنبش نرم افزاری|| و سر چراغِ کاسبی باز هم به حضرتِ روحانیِ آخوند، دکترای افتخاری می‌دادند و او نیز از سرِ حفظِ شریعت، عمامه از سر نگرفت و به عبای دانش‌گاهیان قناعت کرد.|| شهید مهدی زین الدین -- رتبه ى چهارم پزشکى|| مسجد دانشگاه شریف|| دوست‌ دارم‌ مثل‌ تیری‌ هانری‌ در حل‌ مشکلات‌ اجتماعی‌ فردی‌ مفید و مؤ‌ثر باشم.|| تصویر ادواردو، فرزند صاحب کارخانه فیات با آیت‌الله خامنه‌ای|| آوینی چیزِ دیگری بود. نشستیم یک روز، چشم توی چشمِ هم. من می‌گفتم و او گریه می‌کرد. او می‌گفت و من گریه می‌کردم.|| جام جهانی در جوادیه || ما چاق شده‌ایم و در رخوت و سستی این چاقی بعید است اگر بمبی بترکد یا موشکی فرو افتد، کسی به فکر نظام باشد.|| اینترنت را دانلود کنید || انفجار اطلاعات! نمی دانم چرا من از این تعبیر آنچنان که باید نمی ترسم ... || زنده باد فوتبال زنده باد گیتار زنده باد دولت... || «محمد» و «فاطمه» محبوب‌ترین نامهای ایرانیان || برای سلامتی خدا صلوات || اللهم الرزقنا توفیق الپارتی || چگونه از باطری دستگاههای موبایل نگهداری کنیم؟ || بی نظمی آن دانشجو به جایی کشید که روزی پروفسور حسابی عصبانی شد و خطاب به او گفت || طنز کیهان درباره ورود رفسنجانى به انتخابات‏ || جنبشی برای جنبش نرم افزاری || دارن مملکتمون رو به تاراج می برن نامردا !! || نوشته ای از شهید علم الهدی: من در سنگر هستم.... || دانلود نرم افزار caller ID || واکنش شهردار تهران به سخنان اخیر رییس‌جمهور در دانشگاه تهران اگر دفتر کار رییس جمهور به جای کاخ سعدآباد در خیابان پاستور بود، زودتر به دانشگاه می‌رسیدند || «تومانی یک تومان با ما فرق دارد!» || اگر می‌خواهید بدانید که رئیس جمهوری آمریکا چگونه به مسأله «شکست نیروهای دلتا در عملیات طبس» نگاه می‌کند، پس به خواندن این مطلب ادامه بدهید || 3ساعت مصاحبه توپ توپ با آقای چیز || این سند، دست‌نوشته یک جوان روستایی است که در آخرین لحظه‌های زندگی خود، پیش از شهادت نگاشته است.|| فروش اینترنتی نسخه ی دوم نرم افزار معبری از نور با 40 درصد تخفیف|| سخنان رهبر انقلاب در دیدار از واحد موسیقی سازمان صدا و سیما || گفتارمتن فیلمی که هرگز پخش نشد به قلم سید مرتضی آوینی || خاطراتی از شهید آوینی، نقد دوره جدید سوره و نقد بی‌عدالتی در گفت‌وگو با دکتر محمد مددپور || نامه سرگشاده ای به مشهدالرضا || به خاطر یک "بسم‌الله"|| اباصالح التماس دعا هر کجا رفتی یاد ما هم باش || قشنگترین وبلاگی که تا به حال دیده ام || فیلمسازی به شیوه اشراقی، ابتکار «شهید آوینی» بود || ما اینجا ایستاده‌ایم که نگذاریم انقلاب اسلامی را و اسلام انقلابی را بخورند و یک لیوان آب یا ودکا یا ویسکی هم رویش و تازه صلوات هم بفرستند و دعای سفره هم بخوانند. || حالا یک سئوال . چرا ضد انقلاب در صفحه حزب اللهی ها زیاد می آید ؟ فکر کنم چند علت دارد | | تبلیغ غارت فرهنگ باستان ایران توسط هالیوود از سیما! || من امیر قلعه‌نویی را تحسین می‌کنم. اشتباه نکنید، من استقلالی نیستم هم‌چنان که پرسپولیسی هم نیستم

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد حسین چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام خیلی وبلاگ خوبیه.امیدوارم هممون نمره ی بیست بگیریم

داوود مرادیان شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:15 ق.ظ

چه کردی حامد!!!!

هادی شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:41 ب.ظ http://badboy22.blogsky.com

سلام حامد جون عزیز.
خیلی وقته که ندیدمت.دلم برات تنگ شده.
به قول محمد حسین امیدوارم که هممون ۲۰ بگیریم هم تو زندگی هم تو درسها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد